Menu

Večery studentů HAMU: Back to Antwerp / Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým / Fake and Famous

Středa 9.9. / 20:00 /

Back to Antwerp

Choreografie/ Choreography: Eva Rezová

Zvuková režie / Sound: Jan Vaniš

Interpretace / Interpretation: Jana Maroušková, Jakub Domorád, Michaela Dzurovčínová, Natalia Metodijeva, Martin Vokál

Scéna, kostýmy / Scene, costume: Polina Akhmetzhanova

Projekce / Projections: Adela Křižovenská

Light design: Tomáš Morávek

Produkce / Production: Anna Němcová, 

Natálie Večerníková

Vedoucí práce: Mgr. Bohumíra Eliášová, Ph. D.

 

Anotace:

Vzpomínka, ohlédnutí se, zpověď z půlroční stáže v Antverpách.

Pocit neznáma, nekonečného bloudění, lhostejnosti, ohrožení, strachu a nejistoty.

Pocit odhodlání, poznání, euforie, radosti, štěstí, napětí, vytrvání, vděčnosti a poděkování.

 

Eva Rezová / CV: Eva Rezová studovala na Konzervatoři Duncan Centre, kde se ve 3. ročníku poprvé profesně setkala s choreografem Jiřím Bartovancem. Díky tomuto setkání si mohla zatančit v představení Svěcení jara. Toto představení mělo úspěch na České taneční platformě, TANCI PRAHA a v Czech Center New York. V roce 2017 se podílela na projektu japonské choreografky Yoshiko Chuma v rámci pražské výstavy Secret Yourney světoznámého umělce Aj wej-wej. Půl roku strávila v rámci Erasmu na Royal

Conservatoire Antwerp v Belgii. V nedávné době se také podílela na vzniku a interpretaci choreografie Consumption, která byla prezentována v Japonsku. Nyní studuje 3. rokem obor choreografie na HAMU.

 

Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým

Choreografie/ Choreography: Natálie Matysková

Hudba a její interpretace / Music: Anežka Matoušková, Klára Pudláková, Jana Havláková, Jan Michálek, Vojtěch Výravský

Interpretace / Interpretation: Kateřina Hanousková, Adéla Kašparová, Anna Kopecká, Jan Štráchal, Ester Trčková, Anna Šefrnová, Adéla Voldrábová, Ondřej Dlohoš, Jana Havláková, 

Scéna, kostýmy / Scene, costume: Klára Gottwaldová, Hana Kessnerová

Zvuk / Sound: Jan Vaniš

Light design: Tomáš Morávek

Vedoucí práce: Mgr. Bohumíra Eliášová, Ph.D.

 

Anotace:

„Chtěl bych se zamilovat,“ řekl Colin. „Ty by ses chtěl zamilovat. On by chtěl taky. My, vy, bychom chtěli, byste chtěli. Oni by se taky chtěli zamilovat.“

„Odcházím, odcházíš, odchází, odcházíme, odcházíte, odcházejí. Chceš ze skleničky ven?“

Zatímco nám na plicích nenápadně kvetou lekníny, stárneme.

O pomíjivosti, opomíjení, opojení a pomýlení.

Citace i inspirace pro choreografii jsou vypůjčeny z knihy Borise Viana „Pěna dní“.

 

Natálie Matysková / CV: Vystudovala Pražskou taneční konzervatoř, s.r.o. se zaměřením na moderní tanec, během níž absolvovala stáž v bratislavském SL´UKu. Působí jako pedagog tanečního oboru na ZUŠ Litoměřice a jako interpret působí např. v Národním divadle v opeře Prodaná nevěsta nebo v souboru Chorea Bohemica.

 

Fake and Famous

Choreografie/ Choreography: Jan Razima

Zvuková režie / Sound: Jan Vaniš

Interpretace / Interpretation: Markéta Jandová, Anna Benháková, Michaela Dzurovčínová, Jaroslav Lambor, Arman Kupelyan, Lucie Matoušková 

Kostým / costume: Inés Andučić

Light design: Tomáš Morávek

Vedoucí práce: Bohumíra Eliášová, Ph.D.

 

Anotace:

Jde jen o to stát se slavným…

Taneční představení zabývající se fenoménem pop kultury.

 

Jan Razima / CV: Jan Razima se po maturitní zkoušce na taneční Konzervatoři Duncan Centre začal věnovat studiu choreografie na pražské HAMU. Ve spolupráci s choreografem Jiřím Bartovancem tančil v inscenacích Svěcení jara, Razzle dazzle a v představení Národního divadla Brno Otvírání studánek Alfréda Radoka.  Dále tančil v inscenaci The Secret Journey newyorské choreografky Yoshiko Chuma. Vytvořil již řadu vlastních choreografií, například Fast food pro duši, Excel Sheep a spolupracoval na choreografii Inspired by air pro taneční soubor Bohemia Balet a na inscenaci Čerešně s Patrikem Mikerem. V roce 2019 vytvořil pro Národní divadlo Brno choreografii do inscenace Hledání ztraceného času, ve které zároveň i tančí.